

Hvordan klager jeg?
Du kan klage over en opkrævning af vejafgift indtil 4 uger efter, at du modtager fakturaen.
Vælg den situation, der passer til din klage nedenfor og udfyld klageformularen.
Vi bestræber os på at behandle din klage hurtigst muligt. Der kan være op til fire ugers sagsbehandlingstid. Hvis Sund & Bælt ikke giver medhold, så behandler Vejdirektoratet din klage.
Er klagen ikke fra den registrerede ejer (bruger) af lastbilen, skal der vedlægges en fuldmagt. I fuldmagten skal der stå, hvem der giver fuldmagt til hvem, og hvad der gives lov til.
Har du boks eller app?
Så kan du klage over fejlopkrævning på grund af:
Har du vejafgiftsbillet?
Så kan du klage over fejlopkrævning på grund af:
Andet du vil klage over?
Spørgsmål og svar
Jeg vil gerne vide mere om behandling af mine personoplysninger
Jeg vil gerne vide mere om behandling af mine personoplysninger
Du kan læse mere i punktet 2.7 i Sund & Bælts privatlivspolitik for vejafgifter og Vejdirektoratets privatlivspolitik.